Úgy gondoltam, egyszer ilyet is érdemes csinálni, s majd kiderül, hogy lesz-e kedvem hozzá két hét múlva is....

Már több mint egy hete Krakkó városában tartózkodom. Az első amit kénytelen voltam megállapítani, hogy mennyire hideg van itt, s mint később kiderült még sokkal hidegebb lesz. A várost egyre jobban kezdem megismerni, bár nem sok lehetőségem volt egyenlőre, ugyanis betegen érkeztem meg, s ez rányomta a bélyegét első hetemre. Úgy hozta a sors, hogy két lengyel sráccal kerültem egy szobába. Egyikül, Przemek most kezte a mesterképzést, turisztikai menedzsernek tanul, míg Wojtek elsőéves matematikus. Vagyis mind a hármunknak ez az első éve Krakkóban. Wojteket eddig nem sokat láttuk, mert csak jövő héten kezdődik az egyeteme, viszont Przemekkel nagyon jóba lettem. Egy kissebb lengyel városból származik Lengyelország közepéről, Tomasów Maziwieckiből. Turisztika szakosként már végignéztük a fényképeit lengyelország különböző részeiről, s durva, hogy még én is, félig meddig lengyel szakosként mennyire nem tudok semmit Lengyelországról.

Van egy hatalmas ország, majdnem negyvenmillió lakossal, mérhetetlen sok csodálatos helyet, a határainktől alig 300 kilométerre, s alig tudunk róla valamit. Tehát, elég sok hely felkerült a listámra, amit mindenképp meg kéne látogatni a jövőben, s ez nem hiszem hogy belefér az elkövetkező fél évbe... Lesz miért visszajönni:)

Szerző: kistoff  2010.10.10. 23:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://innen-onnan.blog.hu/api/trackback/id/tr662361687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása